Nog 12 dagen... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marlika Hoog - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marlika Hoog - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen...

Door: Marlika de Hoog

Blijf op de hoogte en volg Marlika

08 Juli 2015 | Nederland, Rotterdam

Hier weer een update...
Nog 12 dagen te gaan en dan is het zo ver! Eindelijk mag ik de 4daagse weer gaan lopen!!! Eindelijk valt de vakantie goed!!!

Zoals ik eerder al zei, zal het heel lastig worden om deze 4daagse uit te lopen met hielspoor... Inmiddels kan ik wel weer zonder pijn op mijn voet staan, alleen lopen is een ander verhaal.. En dan te denken dat ik 160km moet en wil lopen... Want de wil die is er!! Zin is er ook!! Ik ben verslaafd aan het feest! Ik was er de afgelopen twee jaar goed ziek van dat ik niet meer kon lopen, dus lopen wil ik!!! En zal ik dus ook.... We kijken het met de dag aan...

Inmiddels al weer wat fysiobezoeken en pedicurebezoeken rijker.... Dryneelding had een positief effect op mijn kuit. Nu zijn we begonnen aan mijn pees onder mijn voet... Ook wordt mijn hiel op verschillende manieren ingetapet om te kijken welke tape het beste effect heeft... Zooltjes in mijn schoen, likdoorns verwijderen... Aan de voorbereiding zal het niet liggen...

Ook Maurice helpt enorm en denkt goed mee! Een heel pakket aangeschaft om mijn voet zoveel mogelijk te kunnen koelen onderweg. Extra tape om elke dag opnieuw te kunnen tapen...

Nog 4x fysio en 1x pedicure voordat ik naar Nijmegen zal vertrekken. Waar ik de eerste dagen alleen maar ga relaxen voordat ik ga lopen. Bij mijn schoonouders voel ik me helemaal thuis, dus dat moet zeker gaan lukken!!

Ik heb er vooral veel zin in, ook al twijfel ik over mijn kunnen dit jaar. Ik kijk vooral erg uit naar het feest wat ik twee jaar heb moeten missen. Het lallen, brullen en zingen van dorp naar dorp, het kletsen met de andere wandelaars en het feest op de Wedren na afloop. Wat is het toch een fantastisch festijn!

  • 08 Juli 2015 - 22:12

    Hoehaha:

    succes met de voorbereiding, mocht het niet lukken is het niet het einde van de wereld hoor!!
    Het moet wel dragelijk zijn. Maar we hopen het beste er van voor je.

  • 08 Juli 2015 - 22:33

    Veetje:

    Ik heb alle vertrouwen in je kunnen dus zet hem op je kan het

  • 08 Juli 2015 - 22:38

    Marlika:

    HOEHAHA we gaan ervoor!!!
    Thnx Veebe!! Ik ga mijn best doen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Marlika

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 40272

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 24 Juli 2015

4daagse Nijmegen

15 Augustus 2010 - 13 Januari 2011

Kaapstad

Landen bezocht: